tisdag 30 september 2014

Kopparfärgat och höstdekoration!

Hej från en tröttmössa!! Strax ska jag hoppa i dusch och sen hoppa vidare i säng...Jobbade morgon idag, och det känns i axlar och rygg...
När jag kom hem väntade mig detta. Alice hade tuggat/rivit sönder kattmatspåsen OCH kattsandspåsen. Yay! 

Försökt vila efter jobbet så jag inte skulle ha så ont ikväll, men det är ju lite svårt med två barn också. ;) Fick iallafall ligga en stund. 
Gjort klart dessa höst-hjärtan till dekor på våra sängbord (som fortfarande är bruna, haha!!). I vintras/våras gjorde jag ju dessa om ni minns? Nu blir det en lite vintrigare variant. Material köpta på Sagas blomsterverkstad och Butik Unik, kottar, spets, blad och kakformar hade jag. ;) 

Lite olika färgnyans på hjärtana. 

Jag har litet dille på koppar just nu, är så höstfint. Här är lite spraymålat! =) 

Hamnat lite här och var i sovrummet det mesta. Jag tycker koppar funkar fint till de flesta färger och även andra metaller!  More höst to come, sakta men säkert! =P 

Nu har jag ledigt i två dagar, ska bli skönt!! Hoppas finna orken och slippa ha ont så jag kan röja upp lite här hemma, har mycket att sälja bort bla. 
Godnatt på er! 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...