söndag 3 augusti 2014

Små framsteg.

Vi började med att köpa nya textilier och byta gardiner i alla rum (utom duschrum), sen har det tillkommit mattor och lite annat, men de visar jag sen. Här är iallafall lite små detaljer vi köpt och fixat. ;) (Glöm inte kika på före-bilderna i föregående inlägg , kör två inlägg på en gång. )





Detta bord fyndade vi igår på Erikshjälpen, men det ska nog få följa med hem, är så vackert så jag blir salig! 

Och nu är det världens stök här då M först bytte den gamla slitna köksön, vi fick nya skåp från mina föräldrar... 


Och vi är mitt uppe i målning! 


3 kommentarer:

solokatt76 sa...

Vad duktig du är som orkar fixa och dona i värmen!! Fint blir det iaf! Kram

Maria sa...

Härligt med lite nytt och fräscht! Säger som jag alltid gjort...så avundsjuk på er och eran stuga! =)

Kram

Anonym sa...

undrar också hur ni orkar fixa med allt i denna värme!! men det blir verkligen jättefint i er stuga =)!

kramisar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...