måndag 25 augusti 2014

Rea-nätshopping till hela familjen!

Nu har jag jobbat klart min natthelg, och ligger och sover...Detta inlägg har jag förberett i förväg. ;)
 
Denna vecka har det blivit mer nätshopping, beställde ju bl.a. några tröjor till Kiron för några veckor sen.
Nu har det beställs både från Nelly, H&M och Zalando!
 

Jag ville ha nåt nytt att ha på mig senare i höst vid festliga tillfällen, och slog till på denna klänning, nu får vi hoppas att den inte är liten i storleken som en del av klänningarna därifrån verkar vara. =/ Första gången jag handlar från dem, stort plus att de har fraktfritt för köp över 100 kr!  
 
  
För att komma upp i 100 kr lade jag till dessa leggings (frakten hade annars gått på 45 kr, då tar jag hellre ett par svarta leggings, som ju alltid behövs, för nästan samma summa ;))
 
H&M har dessa dagar förutom rea också haft 10% extra rabatt på allt, även rea, t.o.m. igår söndag. Detta blev det till mig:
 

 

 

 
Och från H&M till Mattias:

 
 
Även första gången vi beställer härifrån, och även här har de fri frakt! Kanon!
Kiron börjar med skolidrott nu i höst, så vi behövde "inne-gympa"-skor till honom. =)

Till Tiril, vinterstövlar liknande den modell hon brukar ha.

Allt detta för runt 900 kr. Inte illa pinkat tycker jag. Får hoppas inget är "för bra för att vara sant." ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej vännen!

det är väldigt kul att se alla bilder från renoveringen i stugan! jösses vilket jobb ni gjort o det blev verkligen jättefint alltihopa =)!

kul med shopping, var fina kläder o skor!

kram på dig!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...