fredag 27 juni 2014

Sommarlov!!

Jahapp, då har hela familjen utom jag sommarlov/föräldraledigt då! Själv kör jag på en vecka till, och går ut hårt med natthelg... 
Barnen fick fira sommarlov idag med glass! Har varit rätt fint väder idag också, men ändå kyla i luften. 

Och M, ja han fick fira med en drink jag gjort åt honom när han kom hem. ;) Han har föräldraledigt en vecka innan han går på semester fyra veckor, sen har han två veckor föräldraledigt igen. Totalt alltså 7 veckor, inte helt fel. Själv börjar jag med föräldraledigt om en vecka, sen fem veckor semester (totalt 6 veckor). Klagar inte. ;) 

Han fick en sommarpresent från jobbet igår! Bauta-badlakan... 

Måste bara avsluta med en fin bild jag tog på Tiril och mormor igår. =) 
Strax dax att gå på jobbet! Hoppas ni andra får sova gott inatt! 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...