måndag 9 juni 2014

Ny vecka med trött men glad familj! Veckomatsedel v. 24

Hej på er! Ja jag och M var iväg på egna äventyr i helgen, det blev en Tallinn-kryssning med Ia och Daniel! Jag har inte hunnit gå igenom fotona därifrån än men vi har haft skitkul! Hinner förhoppningsvis blogga om det imorgon, nu ska jag strax gå iväg och jobba kväll. 
Barnen har fått vara hemma idag, hela familjen var helt slut, småförkylda och Tiril har fått hosta igen, vi avvaktar för att se vart det barkar... Helgen har de ju spenderat hos farmor och de verkar ha haft jätteroligt de med. 
Var kanonvarmt på förmiddagen men framåt lunch rullade åskan in! 

Skördade årets första rabarber idag, var på tiden för de har växt med rekordfart. Blev rabarberpaj till mellis! 

Här är veckomatsedeln för v. 24! Jag har arbetshelg och det blir tre jobbkvällar denna vecka (och 2 morgnar). För övrigt har vi denna vecka också gårdsfesten på Tirils förskola (imorgon) och avslutning på Kirons skola (fredag). Nu är det nedräkning till sommarlov! M kommer jobba två veckor (och jag tre) in på "sommarlovet" så barnen har fortsatt barnomsorg till dess, sen har M föräldraledigt en vecka före mig. 
Jobbdax! 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...