torsdag 29 maj 2014

Tack för en underbar vanlig dag.

En härlig ledig dag!!! 
Fick sovmorgon, åt sen frukost ute i solen och läste...M fixade iste med frysta bär, gooott!!!
Fick en hel del sol idag, vi har ju haft sämre väder några dagar nu så man passar ju på när det är varmt! Barnen har lekt ute hela dagen. M oljade in trallen och jag tog ut symaskinerna. =) 

Mot middagstid åkte vi till Bollsta till mina föräldrar, de bjöd på middag! 
Mamma har planterat rosen hon fick av oss på Mors dag. Jag fick en likadan så jag kanske skulle sätta min ute jag med? 

Bara måste fota deras grannars fina äppelträd, en riktigt vacker färgbomb! 

Detta hus har jag bott i från att jag var fyra tills jag var runt sjutton (då jag flyttade hemifrån, gick i skola här i Härnösand och det blev tröttsamt att pendla). Älskar det! 


M fick vara dagens grillmästare! 

Oxfilé, korv och sparris! Blev så himla gott, och mamma hade gjort en sorts potatisgratäng med klyftor, den MÅSTE jag göra i sommar! 



Kiron och min äldsta systers hund Molly. 

Vi kom hem ganska sent, dusch och säng för barnen, träning och dusch för mig. Vi såg ett avsnitt av Supernatural och lyxade till det med lite naturgodis... Sällan, älskar de lila blåbärsmandlarna! 

Nu sover resten av familjen och jag har suttit själv och sett ett avsnitt av "The Originals". Nu blir det sängen. Denna sång summerar ganska bra denna helt vanliga lediga och underbara dag. =) 


1 kommentar:

Cattis sa...

Ja visst är det skönt med vanliga härliga dagar!? Vackra träd!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...