fredag 30 maj 2014

En minnesvärd dag från förr. =)

Var så skönt att kunna ta det lugnt imorse och inte stressa iväg på förskola och jobb, fast det var fredag! =) Sov dock inte så bra inatt så har varit trött hela dagen igen... Men men! 

Nu är jag gräsänka igen, M och barnen har åkt till stugan och jag har jobbat kväll. Sen suttit och glott på böcker jag är sugen att köpa till i sommar... 
Ska gå och lägga mig och läsa nu på tal om böcker! Upp tidigt imorgon! 

En kul grej, tidningen har en annons ute just nu om studentbilder, och bilden i annonsen (som jag antar är en av tidningens arkivbilder) är en gammal bild från vår student,  jag och brudarna. ;) Fr. vänster Camilla, Lena, jag, Katrin och Ia. 14 år sen, GAH! 
Godnatt!

1 kommentar:

Maria sa...

Haha, kul att de tog med bilden på er! Den var ju jättefin så jag förstår varför!
Kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...