fredag 9 maj 2014

Den perfekta fredagen!

Härliga fredag! 
Imorse var denna fröken till tandläkaren för uppföljning om den senaste tanden hon tappade. Allt såg bra ut. ;) 
De kom hem ungefär samtidigt som mig (jag kom från jobbet). Gick och la mig och sov några timmar. Skönt att ha jobbat klart nattperioden! 

M städade direkt när jag klev upp, barnen hade fredagsmys och jag förberedde middagen. Medan potatisen och morötterna var i ugnen stod jag på crosstrainern och såg lite Vampire diaries. =)  Tränar lite olika hemma-träningsformer nu, bla. köpt Fitness Camp med Jillian Michaels till Wii...men crosstrainern är nog ändå favoritträningen för tillfället. 

Middagen blev såå god! Receptet la jag ut i inlägget nedan. Prova! 


Efter maten tog vi en liten promenad trots regnväder, jätteskönt att få lite friskluft! 




Och nu har jag och M kikat lite på Let´s Dance-finalen, har ju som sagt inte hängt med och sett hela avsnitten denna säsong men jag hejar ändå på Benjamin. 
Ska se lite film nu, sci-fi eller skräck har vi inte riktigt bestämt än. 

Underbart med ledig helg! 

2 kommentarer:

Kristina sa...

Vilket perfekt hemma gym du har! :) Jag har sprinbandet på sidan av soffan och då lockar alltid soffan på en när man går där. :)

Cattis sa...

Haha ser min bil där bakom paraplyet! ;-) Skönt att det såg bra ut med Tirils tand!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...