måndag 21 april 2014

Härlig solig dag med besök och veckomatsedel v. 17!

En härlig dag! 
Jobbade ju till 12.30, när jag kom ut i det fria slog nästan värmen emot mig! Så nice, och att veta att jag nu har ledigt 6 dagar...=D Barnen har påsklov, så det blir lugna och sköna morgnar. 

När jag kom hem hade vi besök, familjen Fahlén! Blev såklart fika ute i solskenet! Kul att babbla och spåna på lite eventuella roligheter tillsammans. 

Sedan satte jag mig bara i solen och njöt, slumrade till litegrann. Varmt! 

Blev dax att fixa till middagen, och vi bjöd in mina föräldrar som ändå var på väg ner för att gratta mig. =) Medan den lagades så tog jag ett snabb-pass på crosstrainern. 
Sen blev det grillad entrecote, ugnspotatis och morötter, god kall kokelijox-sås och sallad, i uterummet! 

Blev en så skön eftermiddag! När solen försvann blev det dock ordentligt kallt igen. Hela familjen är nu förkyld och min är bara på väg att bli värre känns det som. Men men nu är jag iallafall ledig!

Här är mina fina presenter; likör, praliner och Victorias Secret Body Mist, fick också pengar till det jag samlar till. =D Tack snälla ni! 

Vi har gemensamt planerat veckans matsedel för vecka 17! Ev. recept skriver jag senare i veckan. 
Nu får ni sova så gott, jag ska kika på lite vampyrer innan jag hoppar i säng. Godnatt! 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...