fredag 21 mars 2014

Solig dag med besök och spel.

Idag har det varit underbart härlig sol! Satt ute på förmiddagen och bara njöt och läste!
 
Efter skolan hade Kiron med sig en kompis, Philip, med hem. Vi fick också kaffe-besök av min vän Lena och hennes Anders. Satte oss i uterummet medan det ännu var varmt och babblade, trevligt!
 
Till middag lagade jag Lax Sweet Chili, och det var jättegott och fräscht. Lagt ut receptet i inlägget nedan.
Och innan barnens läggdax spelade vi några spel, bla. spelade jag och Kiron Yatzy (han spöade mig), innan M och Tiril också joinade.
 
En mysig och svischad ledig fredag! Jag och M ska se film nu, som vanligt kommer vi igång sent.
Ha det!

1 kommentar:

solokatt76 sa...

Javisst är det härligt att solen äntligen är här!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...