tisdag 4 februari 2014

Veckomatsedel v. 6!

 
 Ja en ny vecka är igång!
Igår jobbade jag kväll, systerdotter Moa fyllde år men vi ska gratta henne imorgon istället. 10 år, det är stort! ;)
 
Idag har jag jobbat morgon, dagen har gått så fort! Nu har jag sen ledigt två dagar, har några ärenden på stan och en massa kvar att greja till Tirils födelsedag på fredag, blir inte så mycket hembakt men hemsytt. ;) Jag jobbar dock kväll på fredag, får fira henne så gott vi hinner innan dess.
 
Här är veckans matsedel! Jag jobbar halva helgen men har sökt ledigt lördag kväll och på söndag, lördag har vi tänkt att släktingar kan komma och söndag har vi barnkalas. =)
 
Vi hann med en sväng på Erikshjälpen idag, bara sömnadsrelaterat var vad vi kom hem med. =) Köpte mer prinsesstyg eftersom jag kom på att jag vill sy ett påslakansset till Tiril också förutom lite annat, dock inte till födelsedagen utan det får hon efter. =)
 
Nu ska vi logga ut och kika på lite film, Johan Falk-Organizatsija Karayan.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...