måndag 10 februari 2014

Presenter och lite köp!

Jahapp nu har veckan startat!! =) Idag har jag varit ledig.
 
Här är de flesta av Tirils presenter på de kommande bilderna...fattas en Pippi-pysselbok på denna...

 ...och det cerise överkastet, godis och snowracern på denna. =)
Förutom det finns här bla. pärlor till halsband, spel, te-servis, böcker, pyssel, pussel, sängkläder, lite olika ponniesar och prinsessprylar. =) Både från oss och andra.
 
Dessa plagg sydde jag åt henne. Ballongbyxor, ballongkjol och A-klänning.
 
 
I helgen har vi också köpt varsitt par skor till barnen, de hade nedsatt pris på Lekmer.

 
 Vi har via facebook köpt ett Zumba-spel till Wii, jag testade det nu ikväll, riktigt roligt!
 
Jag var till optikern på årskoll idag, och efteråt slank jag in på Åhléns en snabbis. Hittade tre böcker till extra bra pris. ;) De tre längst till höger (Star Wars, Stora boken om sjuka barn, och Jagad). Sen mötte jag upp Mattias och Tiril på bibblan, och där hittade vi fler böcker att ta hem om bara för en månad. ;) Den längst till vänster är den jag läser just nu. Älskar böcker!

Det tar sin lilla tid att komma hem från skolan när man promenerar, finns så mycket spännande att klättra på, hoppa från, känna på, plaska i osv osv... Dyngsur var han när vi kom hem. Gounge!
 
Efter middagen varvade vi ner med lite sällskapsspel jag och barnen, provade Kirons spel Mix-Max för första gången! Båda tyckte det var jättekul att kombinera gubbarna.

Förutom detta har vi också idag hunnit börja röja lite i Tirils byrå (snart dags för bytardagar!), satt upp lite förvaring i syvrån, flytta hyllor i sovrummet m.m.
Avslutat kvällen med Supernatural, och nu är det dags att sova!

1 kommentar:

Kikki sa...

Boken Vitnos lånade Hanna hem en dag från skolan =) Ganska bra faktiskt. Vet du när bytardagarna är? =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...