söndag 16 februari 2014

Mellokväll och enkelt piff av vitrinskåp.


 Igår kväll gick vi över till familjen Horn och såg på Mello med dem och Christina och Mark, var bara vi vuxna. =) Trevligt sätt att umgås. tyckte väl startfältet var sådär, ingen var wow, Sanna Nielsen tycker jag varit bäst hittills.





Idag har äntligen gullungarna kommit hem! Vi började dagen med sovmorgon, igen, och frukost i sängen, igen. ;) Kring lunch for M och hämtade barnen, jag låg kvar och läste och slappade, städade sen litegrann och tog det allmänt soft...
Livat blev det när de kom hem, men åh vad man saknat dem! Tiril verkade plötsligt större på bara dessa två dagar, så duktig att prata, haha! Och Kiron är så full av gos och kramar så man blir alldeles varm. De har haft det jättebra hos farmor, bla. provat på att basta (men det var lite läskigt).
Jag har rensat lite mer kläder, snart klar med Tirils del. Sen blev det tacos till middag.
Piffat upp våra vitrinskåp litegrann, nåt jag tänkt göra i evigheter, men vad svårt det ska vara att klippa till lite spets. ;)
Fäste bara med häftstift.
Före:

Efter:
Vi skypade med Ms USA-släktingar ikväll, de har verkligen totalt annat klimat om man säger så. Satt typ ute i solen. Haha!
Nu ska vi se på lite Johan Falk. Ny vecka nya tag imorgon!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt med mello-kväll. hörde att det var rätt så uselt rakt igenom nästan så jag verkar inte ha missat något haha.

jag tycker Noah och Linn hinner förändras jättemycket under de veckor jag inte har dom. speciellt Linn då. så jag förstår vad du menar=)

vitrinskåpen är verkligen jättefina!! vad smart och fiffigt gjort.

kram

Maria sa...

Ja mello hade man kunnat vara utan i lördags...blir nog bättre nästa lördag (förutom de kassa värdarna). Mello har verkligen blivit löjligt i år, fortsätter det så här vette sjutton om man vill fortsätta titta. De måste ju tappa tittare i år!
Skåpen blev jättefina! Ser att du har en jättefin skänk också! =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...