fredag 21 februari 2014

Facebook-köp och jobbhelg.

Ja så var jobbhelgen inledd!! Har jobbat ikväll och imorgon blir det 7-16. Även idag har jag haft huvudvärk, funderar på om det är bihålorna som spökar igen så jag tar nässpray och Rinexin som jag haft kvar...
Tiril har fortsatt haft feber, mellan 38 och 39 grader,  och hon hostar konstant!!   =(

Har köpt några prylar på facebook igen, bla. denna fina gamla låda. Har nog tänkt hänga upp den som hylla sedan, men använder den just nu som förvaring för alla tidningar jag har liggande... Blev sugen på fler, finns ju behov till det! ;)

Nej, nu ska jag göra som dessa sötnosar och sova (läsa några rader för nedvarvning först)! Kram på er och ha en fin helg, får se om jag bloggar imorgon! =)

1 kommentar:

solokatt76 sa...

Usch att ni aldrig får vara friska :-(
Krya på till Tiril! Kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...