lördag 22 februari 2014

Attityd frisörsalong på Instagram!

Eftersom Attityd Övre Storgatan, min favoritsalong där min favoritfrisör all times jobbar (Ia ;)) nu skaffat instagram och dessutom har en tävling där så tänkte jag göra lite reklam, in och följ @attitydovrestorgatan  !!!
Här är lite looks Ia gjort på mig genom åren...Har ju bara de senaste åren här men mycket kul har det blivit, små och stora förändringar.
 
Februari 2009
Före...
 
Efter...

 
Juni 2009
Före...
 
Efter...
 
 November 2009
Före...
 
 Efter...

 
Januari 2010
Före...
 
Efter...
 
November 2012
Före...
 
 Efter...

Februari 2013
Före...
 
 Efter..

 
Juli 2013
Före...
 
Efter...
 

Januari 2014
Före...
 
Efter...
 
Och sist men inte minst, min brudfrisyr sommaren 2012!
 
 
 






Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...