lördag 15 februari 2014

Alla Hjärtans Dag på tu man hand. =)

Hej!!
 
Det blev så att barnen sover hos farmor i helgen, så jag och M har firat Alla Hjärtans Dag bara vi 2. =)
Medan M åkte med barnen lagade jag maten och gjorde dessa prydnader till våra sängbord, av det jag köpt hos Sagas Blomsterverkstad i förrgår (hade presentkort). Fåglarna, blommorna och trähjärtanen är köpta på Sagas, ljusen, spetsen, snöre och pärlor hade jag. Supernöjd!



 
 
Till middag lagade jag Slowly Baked Fransyska med rostade tomater, till det hasselbackspotatis och morötter, kantarellsås och god sallad. Myys! Var underbart att kunna sitta och äta mat länge i lugn och ro, dricka lite kaffe efter maten och bara prata, lyssna på kärlekslåtar vi har minnen till. ;)

Min älskling alla dagar!
 
Upptäckte igår vad många hjärtan vi har i vår inredning...Hmm aldrig tänkt på det förr. =D Och detta är faktiskt inte alla.
 
 
Vi såg två filmer igår, varav ena var denna:
 
Rekommenderar den varmt!!!! Kärlek och zombies, oväntad combo. ;) Se den!
Den andra var 21 Jump Street, även den var bra, mycket skratt!
 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...