söndag 26 januari 2014

Jobbhelg.

Hej!
Jag är bara hemma på "timmar" just nu, jobbar ju delat idag. Inte hunnit träffa barnen så mycket i helgen men skönt att komma hem och pussa på dem lite iallfall, och fick mig också en kopp kaffe och en godis eller två... Lugn lunk här hemma med "handikappad" pappa. ;) Spel, film och mys..
Igår fick jag sovmorgon innan kvällsjobbet, jätteskönt var det, hemskt att jag nog skulle kunnat sova mer fast jag sov till 9.40! Så trött i kroppen.
 
Och på tal om sova ska jag ta en powernap nu innan det är dags att gå tillbaka till jobbet om drygt 1 timme och en kvart...
Imorgon blir det morgonpass, sen möte på skolan. Hade tänkt kika ner på stan en sväng men vi får se. M ska åka till Sundsvall på eftermiddagen med Kiron, till ögonmottagningen, och han lär väl ha ont efter den körningen så det kanske blir att vara hemma sen.
 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...