torsdag 16 januari 2014

Hulk-körning, roliga barnaord och Jotex-beställning!

Idag har jag inte haft fullt lika mycket att göra som veckans tidigare dagar men ändå tillräckligt, skötseln av det mesta här hemma räcker ju till. ;) Sovit dåligt inatt, känt mig stressad...
Men jag har hunnit med lite rekreation i form av sömnad också, om det så bara var att laga lite kläder som hopat sig.
 
Ikväll fick jag köra Hulken för första gången! Kul! =)
 
Barnen var ute och lekte ett tag, som kalvar på grönbete efter en massa innetid!
 
 
 
Haha Tiril säger så många roliga och söta saker nu, detta tex., ett par tjocksockar mina damer och herrar, är "Fothandskar". =D

Somliga har det bra dom, lata sig hela dagarna om de så vill...
 
Idag hade Jotex 30% ytterligare rabatt på all rea, så vi slog till på några presenter till Tiril; ett överkast, 139 kr efter all rabatt dragen...

...och ett bäddset med tårtor. Ca. 90 kr blev det för det.
 
Sen blev det också två plädar till pläd-tokan, en i "Granat-grön" ...
 
...och en Himmelsblå. =) 48 kr st för dem.
Nu är det god natt för mig! Sov så gott!

1 kommentar:

Cattis sa...

Åh vad gulligt och fyndigt med fothandskar! :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...