söndag 15 december 2013

Jobbhelg över!

Jobbhelgen slut, imorgon är jag ledig, yay!!
Såklart har vi också tänt tre ljus idag på jobbet, har varit en trevlig arbetsdag. =)
 
Men nog var jag glad när jag äntligen fick komma hem till familjen, Mattias hade lagat min favoritmat Spaghetti och köttfärssås, och vi tände de tre ljusen tillsammans. Gah jag får lite lätt ångest då jag känner att jag inte hunnit med allt, tex. en del klappar är vi ovanligt sena med. Men julen kommer ju ändå den!
Det söta vita zinkhuset fick jag idag, hade köpt från WWF, via deras Pandaförsäljning, min kusins dotter sålde. Jättefint!
 
 
Tiril och Mattias är rätt så förkylda tyvärr, får hoppas det vänder strax!
Blev lite film med familjen efter middag och dusch för barnen, sen har jag uppdaterat mig på mail osv. Får så mycket reklam-mail osv, så måste rensa riktigt mellan varven.
 
Nu ska jag slänga mig i sängen och läsa några rader innan  jag slocknar (vilket lär gå fort!) ögonlocken är tuuuunga.
Började på en ny bok i förrgår. =) Verkar lovande hittills. "Divergent".

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...