söndag 1 december 2013

Dåligt immunförsvar, vår 1a advent och spännande besök hos farbror och faster!

Jag/vi måste ha världens sämsta immunförsvar! Hinner ju inte bygga upp nåt mellan alla sjukdomar...=( Igår när jag vaknade hade jag ont i magen, vaknade faktiskt av det t.o.m. Fortsatte att ha magont, men började ju jobba vid 13, trodde det skulle gå över men det höll i sig konstant utan avmattning. Fick springa flera gånger på toaletten, och det blev värre under dagen! Illamåendet kom och gick också. Jobbade till 20.30, funderade över på om jag skulle sjukanmäla mig för idag men tänkte jag skulle avvakta och se om det blev bättre under natten. Fick dock inte sova så mycket inatt, hade ont i magen hela natten. =( Så jag blev hemma. Känns skitsurt då jag redan varit hemma tidigare den här veckan, var ju pga. foten. Är det inte det ena så är det tamejfan det andra, vad less jag blir!
 Har haft fortsatt ont och illamående hela dagen. Jag klev upp och såg julkalendern med familjen imorse, tände första ljuset och sen såg vi klart "Narnia-Häxan och lejonet" som familjen började se igår (M upptäckte att vi hade den dubbad till svenska =))  Sen blev det tillbaka till sängen för mig, sett lite Vampire Diaries och sovit...
Familjen var iväg till min svåger med fru, de har nu tagit över Hannas föräldrars bondgård!, De åt lunch med dem, tittade på hästar, kossor m.m, och Kiron hade åkt traktor och fyrhjuling. =)
Sen de kom hem kring middagstid så har vi sett lite film, "Epic", och tagit det lugnt. Middag från Sibylla´s idag, jag fick i mig jag med. 
Jag och M har sett "Priest". Jag ska strax lägga mig jag med, känner mig  ganska konstant trött...  Hoppas att det blir bättre snart!=(  Och att andra advent blir frisk för hela familjen! Jag vill också julbaka och göra lite julgodis juh!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...