torsdag 31 oktober 2013

Happy Halloween och Jotex!

Hoppas ni har haft en fin Halloween!! Barnen var ut och gick en runda i kvarteret, med grannarna, lite större denna gång. =) Och vi har haft besök av häxor, lik, skelett, féer m.m. hela kvällen! Jag gillar´t!
Här mina tre favorit-skräckiskaraktärer som önskar en god natt ;)!

Jag garvar varje gång jag tittar på den här bilden, min typ av humor, haha! Snacka om att man skulle haja till om den här sprang omkring på gräsmattan!


 Även dockan fick klä ut sig. ;)
Katten fick också lite pynt, haha!

För övrigt har jag grejat hela dagen, rensat och röjt lite, lagt ut till salu nu ikväll (tyger), tvättat flera maskiner, plockat lite bland våra prydnadsaker (vill göra höst men tänker inte byta gardiner innan jul, det känns ju meningslöst!) m.m.
Igår beställde vi lite från Jotex, de hade 50 % på en vara bara igår. Blev 10 m av denna spets, som jag tänkt sy till gardiiner till köket och vardagsrummet i jul. =)

Det blev också 2 par nya gardiner till våren.

Alltid har man några måsten såhär på kvällen, och kommer för sent i säng. Jaja. Imorgon och t.o.m måndag är det jobb igen!
God natt!

1 kommentar:

solokatt76 sa...

Som vid alla högtider är jag som vanligt inte alldeles över mig av lycka. Ska dock klä ut mig ikväll för att gå på fest.
Katten ser iaf fett nöjd ut över sin halloween-kostym * haha*... men kanske inte lika cool som ekorren :-D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...