fredag 6 september 2013

Jobbdagar framför mig.

Hej!
Insett att det är bara att resignera för det verkar som om jag får leva  med denna förkylning ett tag. =(
Idag är Kiron tillbaka på skolan, och Tiril ska snart på förskolan för jag jobbar kväll. (M hämtar dem). Imorgon blir det jobb 7-16 sen har jag ledig kväll och jobbar 13-20.30 på söndag. Jobbar till 12.30 på måndag men har sen personalmöte 13 så dagen blir lång ändå, sen är det utbildning på tisdag (min egentliga lediga dag!) och jobb igen onsdag och torsdag, så alltså ligger 7 dagar mer eller mindre på jobbet framför mig. =( Jaja så det kan bli.
 
Här är barnen med några av sina brinnande intressen för tillfället, är inte så svårt att gissa vad tomten gärna får komma med i år...


 
Har just läst ut denna bokserie, en trilogi av Josephine Angelini, "Starcrossed", rekommenderar den starkt, jag har haft svårt att slita mig från varje bok!
Puss på er, nu ska jag äta lite lunch! Ha en fin helg, får se om jag hinner skriva!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...