tisdag 3 september 2013

Höstfint och prickar!

Har haft 2 trötta och stressiga arbetsdagar, då förkylningen accelererat lite (men ingen feber!). Nu är jag äntligen ledig 2 dagar, skönt!!! Hoppas att den försvinner nån gång nu då, tar på energin mycket!
Imorse när jag gick till jobbet var det så vackert med morgonsolen som lyste över daggen som ännu låg kvar. 
 
Kiron hade besök av Tim idag fram till middagsdax.  Vi "firade in" hösten med lite grillning, var jätteskönt ute, men sen har jag frusit hela kvällen igen!
 
Kiron har fått bli korthårig igen, han var jätteduktig.
När de badat upptäckte vi att han hade röda prickar runt midjan, vet inte vad det kan vara, men eftersom jag är ledig imorgon så tar vi det säkra före det osäkra och låter honom vara hemma med mig och lillasyster. I övrigt har han mått bra, så det kanske bara är nån sorts allergireaktion eller nåt (ser dock inte ut som de nässelutslag han tidigare haft)? Han hade kanske 3 prickar på höften igår, såg ut som nån sorts insektsbett så jag tänkte inte mer på det. Nu var det dock betydligt fler!
 
Nu ska jag kika lite på en för mig ny serie, lite lätt-tittat; "Teen Wolf", får se om det är nåt att fortsätta på! =)
 
Tjurig man är, sitter uppe en stund till trots att man egentligen är trött... ;/

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...