fredag 13 september 2013

Fredag (den trettonde)!

 
 
Äntligen fick jag mitt fredagsmys, fredagen den trettonde eller ej, trevlig var den ändå! Barnen fick mysa lite till Lego Ninjago tills det var dags för middag...Dagens middag blev tacos, sen satt vi ute i uterummet en stund innan "kvällsrutinerna".
 
Jag och M har fortsatt ha det nice i uterummet sen barnen somnat....
Sett "The Host", som jag velat se länge. Ja, den var sevärd!
Nu är det tack och god natt, imorgon blir det ganska fullt upp! Sov gott!

2 kommentarer:

Monita sa...

Jag vill också se The Host. :) Har du läst boken? Isåfall hur förhåller sig filmen till boken, mycket som är annorlunda eller?

Fangoria sa...

Monita: Hade inte läst boken när jag såg filmen, men jag läste den för nån månad sen nu, och jag tycker att de följer boken riktigt bra! Såklart får de aldrig med allt men tycker de var ganska jämna. =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...