söndag 1 september 2013

Barnloppis, och tjejkväll med syster!

Hellu!
Nu är denna helg över, går alldeles för fort!
Igår var jag iväg på mammaklubbens bytardag just för att kika efter extrakläder till Kiron. Hittade litegrann, blev också 2 böcker och ett prinsesspussel.

Efter lunch blev det för mig en tågtripp, första gången på många år. Åkte till Kramfors för att umgås lite med min äldsta syster Anki. =) På tåget sprang jag på svärmor och svåger, som just kommit hem från USA! Haha lyckträff!

Var bara Anki och jag (och hennes vovvar).

Vi åt bla. räkor, kräftor och tapasplock, mumsigt! Lyssnade på musik, babblade och hade det trevligt.




Kring 22-tiden gick vi in på stan för Gladans sommaravslutning, de hade tält uppsatt ute, och 3 olika liveband.

Var ganska mycket folk och vi hade kul, förutom toalettköerna som var fruktansvärda! Första halvan av kvällen hann vi inte umgås då vi turades om att gå på toa (och stå i kö runt 45 min per gång!!!) och sen alla som tyckte det var fritt fram att bara spatsera förbi kön, herregud... Så efter det gick vi såklart på toa samtidigt. ;)
Blev en sen men rolig natt!
Idag är jag seg såklart, och förutom det har jag också dragits hela veckan med en tjurig förkylning, den vill liksom inte bryta ut och försvinna nån gång utan bara sega på, tillräckligt för att göra mig trött och gå lite på lågvarv. Suck!
Familjen har myst på idag, jag har läst lite, och vi har sett film tillsammans, "RöjarRalf", blev en hit hos alla!

God natt, nu ska jag läsa en stund!

1 kommentar:

Anonym sa...

vilken härlig helg du haft med din syster=)!

jobbigt med toalettköerna, men det känns allmänt att folk har lite vett o etikett vad gäller att man inte går före i kön.

hoppas du kryar på dig vännen!

kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...