måndag 30 september 2013

Bakning, veckomatsedel v. 40 och sytt.

Svosch sa det så var den här lediga dagen slut!
Har grejat idag också. Fixat till lite i syrummet, sytt lite och bakat! Bakat valnötsbrödet som jag brukar göra ibland, det är såååå himla gott, och enkelt att göra så jag förstår inte varför det inte blir oftare. Var sugen att baka mer också men hade slut på jäst. Köpt hem mer nu så kanske det blir mer bak senare i veckan!
 
Gott med nybakt eftermiddagsfika!

Här är veckans matlista, blir en hel del snabblösningar denna vecka då jag jobbar 3 kvällar (egentligen fyra men har tagit ledigt på lördag), vi har Mats firande på lördag och vet inte när vi kommer hem, och på torsdag har vi ett event på skolan att attenda på kvällen.

Har ju också som sagt sytt idag, blev en kofta till mig själv, ny variant (tack för inspirationen Theres! ;)) är inte totalt nöjd med modellen än, en del att jobba på men den funkar!
Nu har vi druckit te och sett "Arga Snickaren", är jättetrött efter dålig sömn inatt så jag ska strax joina maken som är på väg i säng! Imorgon kvällsjobb!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...