söndag 9 juni 2013

Underbart!

Hej hej!
Åh vad det är skönt att vara här i stugan!! Helt underbart!

Igår lördag var vi iväg till Kramfors och firade min systerdotter Wilma som fyllde 6 år, vi hade hittat en lampa med favoriterna Monster High, =D.
Tiril gungar med lillkusin Robin.
Syster Maria bjöd som alltid på gofika, och vi lyckades tima alla syskon där samtidigt för en gångs skull, här min äldsta syster Anki och Torbjörn. =)
M överhopad med kärlek.

Såklart badade ungarna när vi kom tillbaka, vad annat!? Tiril är inte så mycket för sjöbad så hon blir glad bara man fyller vatten i en liten pool istället.

Och M är nästan mer i vattnet än på land, han badar flera gånger om dagen här, kväll som morgon, på denna bild är klockan 21.45... Jag har ännu inte doppat mer än benen, lite för kallt för min smak än!

På kvällarna har vi sett film, och igår blev det lite ost och kex också. Barnen myser och vill inte åka hem.


Fick besök av näcken idag!! 

(Nej de har inte flytväst, men båten är typ 3 meter från land, hehe)

Här finns det blommor som är högre än barnen, konstaterade vi ikväll vid promenaden!

Och trollsländor är nåt annat det är gott om här...


Tiril såg prinsessbröllopet igår som ni kanske kan se. ;)

 Imorgon jobbar M men vi blir kvar inatt, jag är ledig och vi tar ledigt åt Kiron så jag och barnen myser på lite till, men sen på eftermiddagen blir det hemgång igen. På återseende du underbara plats på jorden!

2 kommentarer:

Catarina sa...

Vilket fint ställe det ser ut att vara...Förstår att ni njuter!

Anonym sa...

åååh så underbart ni har haft det! blir riktigt avundsjuk, tänk att ni har ett sån't idylliskt ställe att åka till=). vacker natur, förstår att ni kan koppla av.
kul att du fick träffa alla dina syskon=).

kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...