måndag 3 juni 2013

Sommarläsning, rabarber och prickiga bananer...

Hej!
Hoppsan vad den här dagen flög iväg! Fast jag har ju sovit halva av den så...
 
Här är min kommande läsning såhär i början på sommaren, allt lånat från bibblan. Efter dessa blir det väl lite Sandemo också. Älska böcker!!!

Ikväll fick jag njuta av mammas hemkokta rabarberkräm, mums filibabba! Jag måste skörda våra egna rabarber snart, göra lite paj m.m. =)
 
Sist men inte minst, en banan med vattkoppor, sonens benämning. Haha sötis!
Imorgon är jag ledig, sweet! Kiron ska på fadderträff med förskolan, jag och skruttan blir hemma och lullar, jag har en massa att ta itu med (fortfarande inte lugnt på den fronten) så lär nog inte gå sysslolös.
God natt på er!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...