onsdag 19 juni 2013

Nu har mina 2 lediga dagar gått, hej tjosan försök hänga med! ;) Igår mådde jag inget vidare på hela dagen, huvudvärk, ont i kroppen och helt slut och matt, musklerna kändes liksom bedövade, totalt urlakad. Var därför en väldigt händelselös dag, vi myste ute i solen stundvis i alla fall. =)
 
 La mig därför tidigt igår och fick 8 timmars sömn inatt...Men vaknade upp med samma huvudvärk!! Dock gav den med sig till slut framåt lunchtid och efter lite Ipren och Alvedon... Tack och lov, gjorde ont att ens vrida på huvudet!
Jag har för en tid sen tagit fram mina påsar med gamla leksaker, mest Barbie och några ponnies. Har tänkt sortera ordentligt, men Tiril har börjat leka lite med dem...eller lite, idag har hon lekt mycket! Verkligen nostalgiskt med mina kära 80-tals Barbiedockor!! Ojoj vi har haft mycket kul ihop. =)
 
 Tiril hittade också nya användningsområden till mina skor...

Vi fick rejäla rabarber i år!!! Det var dags att skörda lite!
 
Sysselsättningar idag har bla. varit att planera campingsemester, sy klart en klänning och börja på en annan (sista beställningen innan "symester"), lägga in kött i marinad till midsommar (dubbelmarinerad, recept här)...
 
...och göra smulpaj med rabarber!
 
M fixade dagens middag, tacos, lika gott som alltid!

1 kommentar:

Catarina sa...

Haha, coola sovsäckar åt dockorna!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...