lördag 1 juni 2013

Marknad och tivoli!


 Var lite svårt att sova idag, i alla fall på förmiddagen, för det var så varmt...Framåt eftermiddagen blev det en regnskur men då skulle jag snart kliva upp för att vi skulle hinna på marknaden. Vi for dit kring 15.30-tiden, marknaden stängde vid 17, tivolit har öppet ända fram till 01. 12 par strumpor, 2 chipspåsar, varsin godispryl till barnen och 4 olika karuseller senare hade man blåst en femhundring... Jaja barnen har haft kul, och jag behövde verkligen strumpor! ;)

Denna åkte jag med barnen, haha vilken fegis jag är då det ilade i magen pga. min höjdrädsla!






Sen hem och nu har vi ätit sen middag, M grillade fläskfilé och till det strips, bearnaise och grönsaker! Nu ska jag lägga mig en liten stund och vila inför nästa jobbnatt... Sjukt vad trött man är hela tiden, gör ont i kroppen...


1 kommentar:

Catarina sa...

Ja det är verkligen sjukt dyrt m tivoli! Idag är det min (o)-tur att gå dit, hoppas det inte blir regn för jag slipper ändå inte undan...:-/ Ha en fortsatt bra helg ni med!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...