tisdag 14 maj 2013

Mört-trött och bra eftermiddag.

Imorse var en tidig morgon, så tidig att det var svårt att få liv i ungarna... Mamman var också trött och jag kom i sista sekund till jobbet. Därför var detta då en bra eftermiddag med tanke på trötthet och hunger, medan jag lagade maten i väntan på M så kikade ungarna glatt på varsin surfplatta/dator. Att de minuterna före bråkat om vem som skulle se på vad, ja...det behöver jag ju inte låtsas om, hehe.
Grattis idag till min svägerska Kikki på födelsedagen, bror firade henne genom att ordna barnvakt till lill-Robin för första gången över natten, och ta med henne ut och äta och på bio! Det är er väl unt! =)
Grattis också till min kusin/arbetskompis Linda som också fyller år idag. ;)
 
Trött som en mört är jag, endast jag vaken, pluggat ikväll och nyss duschat, kikar lite på Cougar Town nu.. Imorgon blir det skola!

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha känner igen det där med bråk. men skönt att de kunde va lugna en stund då;-).

kram på dig, hoppas denna dag blir lite bättre=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...