söndag 14 april 2013

Tjejkvällen underbart är kort!

Ja igår var det ju äntligen dax för vår tjejkväll! Några av de som skulle varit med kunde inte i slutändan, men vi hade kul ändå, blev jag, Ia och Annika!  Och för mig slutade kvällen ovanligt tidigt, känns i kroppen att man haft inflensa, så det var nog lika bra, vid 22 var jag hemma i min egen säng. De andra tjejerna hade också åkt hem tidigt då det inte var så mycket folk ute, så jag missade inte så mycket. ;) 
Men som sagt var kul så länge det varade! =) 

Annika hjälper Ia fixa håret...



Annika och jag!



Annika och Ia!

Haha syns genomgående på bilderna att partyfärgen nummer 1 är svart! ;) 

På Mormor Hilmas väntade Lena, hon är hemma i Sverige och hälsar på pojkvännen! 

Idag har jag ändå mått bra för kvällen slutade ju tidigt, skönt! Vi har suttit i uterummet och bara myst nästan hela dagen, och även varit ute på framsidan lite, Kiron har premiärkört trampbilen för säsongen. Nu ska vi strax åka och handla, och det känns extra skönt att jag är ledig också imorgon! 

2 kommentarer:

Anonym sa...

härligt att du kom ut iaf även om du inte var på topp! jättefina ni såg ut allihopa=). hoppas ni snart är pigga helt o hållet. kram!!

solokatt76 sa...

Vad fiiina (Och svarta) ni var allihopa!! ;)

Kul att du kom iväg en sväng iallafall då så du inte låg helt däckad!

kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...