tisdag 9 april 2013

Sjuknöjen....

Ja här fortsätter sjukstugan med hosta, snuva, feber till och från och allmän "sluthet"... Undrar när man kommer känna sig bra igen, tyckte jag var piggare igår än jag  är idag. =( Jag blir hemma resten av veckan (imorgon från skola och natt, och torsdag natt)... Ja influensa, tur man inte har det ofta säger jag bara, sällan man varit så sjuk, mådde lika dåligt vid magsjukan men då gick det över fortare!
Barnen har feber till och från. Allt går i en lugn lunk här hemma. 
Vi har under dagarna bla. spelat lite spel....

 Byggt lite lego...

 Lekt kissekatt...

 Bara legat och vilat... 

 Spelat lite mer spel... 

Och så var det ju tur att jag kikade in på bibblan för typ 2 veckor sen och lånade lite nya böcker så jag har lite att välja på... Första är i en ny serie, i övrigt är det sista boken i Vargbröder/Han som föddes att möta mörkret-serien, del 2 i Starcrossed-serien, och 2a o 3e (avslutande) boken i en Varg-trilogi. ;) 

Och så har vi ju filmnöjet då, det vi orkat. Idag har vi suttit och sett "Gudfadern" medan barnen målat. Har faktiskt inte sett de filmerna helt förut, bara snuttar här och där tror jag. Denna ser vi via "Netflix"
På återseende! 

1 kommentar:

Catarina sa...

Tråkigt att det inte vill ge med sig med sjukorna! :-(

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...