söndag 21 april 2013

Presenter och stolt tjej.

Nu är snart helgen gjord, jag räknar morgondagens pass som helg också eftersom det går i ett sträck...;) Jobbat delat idag, och på "timmarna" haft besök av min syster Maria med familj. Jag var trött i mössan så glömde fota dem, =P,  men fotade presenten jag och M fick tillsammans, en härlig korg godsaker! Rosévin, Amarone-vin, choklad, snacks, ostar och knäckekex. Mums!!
 
Missade besöket från Mats och Hanna, de hann åka innan jag kom hem, men av dem fick jag presentkort på H&M, tack så jättemycket, kommer ALLTID till användning! =) (Och M fick på Biltema, välbehövligt det med =))
 
 Nu ska jag krypa ner i sängen och läsa nån rad, men avslutar med sötisbilden på stolta Tiril som provar sin ännu för stora cykel. =)
 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...