onsdag 24 april 2013

Onsdag.

Puh ikväll är jag lite sådär extra slut igen... Sov lite för lite inatt, ont i foten (får det periodvis, återkommande problem på samma ställe, ibland även andra foten, ska kolla upp!!) så jag fick ta bussen ner till skolan.
Förskolan ringde när skolan snart var slut och berättade att Tiril varit dålig i magen idag, 4 (!) vattniga diarréer, men i övrigt pigg,. Men M var på väg hem då och skulle komma hem lika fort som mig, så jag gjorde klart gruppuppgiften på skolan och sen plockade han upp mig på väg genom stan, så hämtade vi barnen på en gång.
Hon har sen inte haft några fler diarréer så jag vet inte vad det kan bero på, de åt risgrynsgröt igår på förskolan och vi har märkt att hon kan bli lös i magen av det, men efter ett dygn? Hmm.
 
Vi var förbi öppningen av Willys här i Härnösand. Det bästa med att de öppnar är att vi äntligen igen får en matvaruaffär nära här på ön, bara att promenera förbi en sväng. ;)
Vi hade skickat in till utlottningen av 20 x 1000 krsvinster, men inte vann vi inte. ;)
Sen var det såååå mycket folk och de hade insläpp av några få i taget så vi iddes inte stå i massan och vänta, klockan började närma sig läggdax för barnen.  
Nu har vi druckit lite te och sett "Arga Snickaren", ska hoppa i duschen och sen kanske läsa några sidor ur boken jag började på idag... God natt!

2 kommentarer:

Catarina sa...

Skönt att höra att det inte blev nåt mer med Tirils mage! Då var det bara nåt tillfälligt! Underbart att Willys äntligen har öppnat! Jag sparar mitt första besök tills det lugnat ner sig lite med allt folk...

Anonym sa...

skönt att Tirils mage lugnade ner sig! det kan ju bero på vad som helst när de blir sådär, men jobbigt om det skulle varit magsjuka! kul att willys öppnat hos er=).

låter inte bra med fötterna, bäst du kollar upp det snart!

kram!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...