fredag 19 april 2013

Min 32-årsdag!

Jag har haft en jättefin födelsedag! Var sjukt trött i förmiddags, sovit dåligt, men medan skruttan såg lite film halvslumrade jag i soffan, sedan blev det lite städning innan alla besök troppade in. Först Carina och svärfar Roger, och sen bror Johan, Kikki, Hanna och Robin, och mamma, pappa och syster Anki. =) 

Busbobbas väntar på tårta!
 Mamma fick alla kakor för sig själv. ;) 

M gjorde mumsig tjejig tårta! He´s my man! 

Klart godkänd av bobbas, haha han blev sur när hans egen var slut och högg in på farmors =). 

Vår syskonskara minus Maria som kommer förbi på söndag istället. =) 

 Fick fina presenter; pengar, whisky, badrumskit, doftolja (med M) och av M och barnen den kompletta bluray Twilight-boxen! 
Hann också med lite sömnad, sytt mitt första herrplagg förutom kallingar, en T-shirt till M. 
Nu har jag smuttat på lite whisky, fått fotmassage och strax ska vi se på "The Uninvited" och äta Brieost, kex och mer gott. Fin födelsedag som fortsätter en stund till! 

2 kommentarer:

Kikki sa...

Bobban högg in på farmors tårtbit. Inte mormors ;D

solokatt76 sa...

Ser ut som du haft en fin 32-årsdag! Härligt!
kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...