tisdag 2 april 2013

Matlista v. 14 och besök.

Usch vad jag är seg idag, vaknade med jobbig hosta, känns som om den kom från ingenstans typ, hade ingen sån känning inatt förutom att jag varit lite snuvig nån vecka som vanligt...Har frusit hela eftermiddagen och känner mig allmänt hängig, typiskt, hur länge har jag varit någorlunda pigg? 
När jag hämtat barnen idag fick de hoppa direkt i badkaret, lortiga ungar nu med allt vårgrus...=) Kiron hade  hittat kill-myror på förskolan, och det är ju ett vårtecken om något!
Jag och M funderar på att lägga oss snart faktiskt, han var ju uppe tidigt och jag är ju inge pigg. Vi får se.. 

Igår hade vi besök av mina föräldrar och av min syster Anki och Thomas, de var här för att gratta Mattias (och i A & Ts fall även Tiril. ;))


Längesen sist vi träffade dessa två, kul att ses! 


Idag har vi knåpat ihop veckans matsedel. Jag jobbar ju natt 2 veckor nu så hinner alltid äta hemma med familjen. 
Imorgon ska jag och M äta räkor och gott när barnen lagt sig, det ser jag fram emot! 

Nej, man kanske skulle krypa i säng och se om man mår bättre imorgon? Kanske går att sova bort? 

1 kommentar:

solokatt76 sa...

Ja nu har jag ju hängt på fejjan och sett att det inte blir några räkor och att du är sjuk verkligen =(

vad envist det verkar med det här sjuka...

Krya på!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...