söndag 7 april 2013

Influensalunk och mer film.


Här fortsätter sjukstugan och det är ju inte så mycket att berätta men here goes... Igår var jag feberfri i stort sett hela dagen! Men jag har det jobbigt med min hosta och hals (?), det känns som om jag inte kan ta ordentliga andetag och inatt hostade jag hela natten...De andra har ju också hosta,  och de har också fortsatt haft feber, och det rätt högt också, åtminstonde M och Kiron, Kiron hade imorse 39,6. =( Lillstackaren. Och vi är ju alla väldigt matta. Vi har pratat med 1177 om hela familjen och de trodde på influensa, så då är det bara att kontinuerligt fortsätta ta alvedon/Ipren/hostmedicin för att hjälpa kroppen orka, dricka mycket, vila och försöka härda ut... =/

Humöret är ändå oftast gott just nu åtminstonde.  Dagarna bara rusar förbi fast vi inte gör nåt särskilt eller kanske just därför, blir ju en del vila. 
Hehe Tiril tyckte att Hugo skulle ha band runt både svans och öra..;) 

Stor i orden liten på jorden!

Lilla spexaren...

Här lite film-mys från igår, vi kikade på...

Megamind!  Den va ju kul, inte sett den förr! 

Sen på kvällen såg jag och M "Infestation", småkul...

Och nu ska vi se på "The Dinosaur Project"

Det här tycker jag förresten var rätt kul läsning...=) 
Ha det! 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...