torsdag 25 april 2013

Dax för vab igen!

Inatt var det ingen kul natt...sömnen blev allt annat än bra, somnade i rimlig tid, men blev snart väckt...gång på gång. Stackars Kiron var varm och hade svårt att sova, mardrömmar. Så det blev en hel massa spring och omstoppande osv... =( Tiril blev ju också störd så var in där någon gång också. Kom till ro ordentligt först efter 3.30 nån gång.  
Frågade Kiron imorse hur han mådde och om han ville gå på förskolan, det ville han... Och Tiril var piggelin och vaken före mig. Själv var jag sjukt trött!
Jobbade ikväll, M ringde snart och berättade att Kiron haft feber när han hämtade honom, 39 grader! Och hostig också. Så imorgon blir det vab för min del, båda barnen får vara hemma då Tiril också börjat bli hostig. Tidig helg för vår del då. Stackars barn får inte vara pigga mer än 1,5 vecka i taget, detta är ju galet. =(
Nu har jag ätit litet kvällsmål, blir alltid så hungrig när jag jobbat kväll. Ska kika lite på nån serie kanske (Vampire Diaries ev?) och sen krypa i säng, väntar mig en ganska stökig natt. God natt på er!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...