onsdag 17 april 2013

Dagen, planer torsdag-måndag och sydd jeanskjol.

 

Idag har man varit igång hela dagen, först skola och sen kvällsjobb... Och nu ska jag ta och släpa min trötta lekamen i säng, imorgon bitti är det morgonpass, första supertidiga morgonen på ett bra tag... Sen på eftermiddagen är det möte med habiliteringen och förskolan. Och sen är jag lite ledig, på fredag fyller jag år! Uschiamej redan ett år äldre =)
Och i helgen blir det jobb för hela slanten, t.o.m. måndag morgon.
 
Det första jag sydde klart efter min ofrivilliga systiljte under flunsan var denna jeanskjol till mig själv, och jag är jättenöjd! Nu vill jag ha sommar så jag kan få färg på mina lakansbleka ben...
God natt!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jättefin kjol du sytt=). hade önskat jag hade orken att sy lite också;-).

ja nu får det gärna komma lite sol o värme, tycker alla ser blekare ut än vanligt pga att det vart så solfattig sommar förra året.

grattis i förskott=)!!

kram!

Maria sa...

Jättefin kjol! Du är så duktig!

Grattis i förskott!! Kramen

Catarina sa...

Supercool kjol! Du är så duktig!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...