tisdag 16 april 2013

Beställning från LaRedoute och Smartguy!

Hej! Nu har jag avklarat första passet på 2 veckor... förutom att jag blev rätt slut av promenaden dit och hem så har det gått bra. Skönt att komma in i rutinerna igen. ;)
 
Idag har jag suttit ute i uterummet och njutit ett tag, åt frukost där ute, så Lovely när det börjar bli varmt nog!
Vi fick ett paket i brevlådan, från La Redoute. Vi slog till på några rea-prylar till mig och M...
Ett par leggings till mig (jisses vad de kändes "sköra", måste vara försiktig med dem ;))
 
Och M behövde och valde en jacka, som jag först trodde var en skinnjacka men det var det inte alls utan en sorts vindtygsjacka. =) På köpet fick vi med en volangväska till mig, och fri frakt.
 Sen för nån vecka sen fick M hem denna vinterjacka köpt på rea hos Smartguy.se. =)
Nu ska vi se på lite film, imorgon blir det skola och kvällsjobb!

1 kommentar:

Anonym sa...

skönt att du är tillbaks till jobbet igen=). det är inte kul när rutinerna blir rubbade pga sjukdom.

kul med shopping=)

kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...