fredag 29 mars 2013

Shoppat på HM.se, promenad och lunch med vänner!



Hej på er!
Igår fick man mail från H&M om helgrea igen, 50% på utvalda varor, och då brukar vi ofta passa på. =) Så även denna gång, slog till på en skinnjacka till mig, 199 kr efter rabatt...


 ...en topp till mig, 24,50 efter rabatt...



..och en T-shirt till Kiron, 24,50 efter rabatt! Hittade också en rabattkod på ytterligare 50 kr, så 198 kr för allt + frakt ;) Kul att fynda! 
Köpte också en skinnjacka till Kiron igår, på facebook, 100 kr. =) 


Haft en härlig långfredag! Började dagen soft med gofrukost. Fick ett SMS där Ia undrade om vi ville med ut och gå med dem, vilket vi ville. Så kring 10.30 drog vi ut på promenix i solen. 
Efteråt hängde de med hem till oss, och vi bjöd på lunch, makaroner och köttbullar till barnen... 

Och kaffe mackor med rökt lax, skinka, färskost eller makrill till oss vuxna. =) 

Konstaterar än en gång hur himla kul Albin och Tiril har ihop, haha! De är så roliga att se på när de leker. 

När gästerna gått avklarade jag månadens räkningar (sent jag vet!!!) och sen har jag också sytt, blev nästan klar med den topp jag tänkt ha imorgon på bröllopsfesten, om bara inte kantbandet tagit slut!! Gah! Så imorgon när jag ändå ska ner på stan en snabbis så blir det inköp av kantband också och sen får jag stressa klart toppen, borde gå fort *ta i trä*. 
Till middag idag åt vi Santa Maria Tex Mex Tortilla Pizza som vi ju är testpersoner via Smartson för. Det var jättegott! Man fick i testet med Tortillapizzabottnar, pizzasås och pizzatopping. La på köttfärs, svamp, paprika, tomat och ost. Blev jättegott, rekommenderar verkligen! 
Nu kikar vi lite på Let´s Dance, måste ju se om det är värt att följa denna säsong. ;) Ha en fin fredagkväll och glad påsk hörrni! 

1 kommentar:

Maria sa...

Tortillapizza är ju så gott!

Bra inköp från hm..vi hann ju beställa innan som jag hämtade ut häromdagen, kläder till R och G samt basketskor! De har bara gått omkring i dessa kläder nu, så det var nog en hit! :)

Glad påsk!

Kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...