torsdag 7 mars 2013

Min energilösa lediga dag.

Hej! Idag har jag haft veckans enda lediga dag. Önskar jag kunde säga att solen och ledigheten fick mig att sprudla av energi men så är inte fallet, tyvärr. Har snarare känt mig som en urvriden disktrasa hela dagen. 
Tiril har iallfall varit pigg och sprudlande. =) 
Har tagit det lugnt, gjort det nödvändiga hushållsarbetet dvs. tvätta, diska, "mata" osv. Läst lite bok och donat på. Efter lunch tog jag och skruttan en liten lur, härligt! Nyvaken här så ni får ursäkta blekansiktet... 

När vi hämtat Kiron (de var ute och åkte madrass på dagis! =)) så ville barnen fortsätta vara ute lite, och det gick ju såklart bra, skönt i solen idag. 

Och när Mattias kom hem stod jag och lagade dagens middag, korvgryta med rotfrukter! Jättegott!!
Har precis gråtit ögonen ur mig när jag såg Sofias Änglar, herregud vilka grymma öden!!

 Blev lite sömnad idag också, men inte så mycket som jag hoppats. Har inte orkat, inge kul att sy när man är så himla trött, då blir det bara fel. Åh energi nån som har så det räcker och blir över!!!??? 

1 kommentar:

Catarina sa...

Sofias änglar är verkligen ett jobbigt program, ändå vill man se... Orättvist hur en del har det! Hoppas du får lite energi av den härliga solen! Trevlig helg.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...