tisdag 26 februari 2013

Matlista v.9 och vår tisdag.

Jaha ännu en dag till ända, och lugn har den varit även denna. Mitt halsont har blivit värre och jag är lite snorigare, men inte jätteförkyld. 
Har funderat ut veckans matlista; Ser att söndag är lite svårläst skulle jag tro, men det står Lax med fetafraiche. ;) 

Barnen har varit relativt pigga, idag har det varit skönt att de har varandra, de har mestadels hållit sams och lekt bra ihop. De var ute en stund på baksidan, nästan dax för galonkläder nu, är sån blötsnö! 

Min kära pappa fyller år imorgon, men vi kommer gratta honom i helgen!
Beroende på hur natten blir och så får vi se hur morgondagen ser ut. Men om barnen går på förskolan så ska jag på skola imorgon, och på kvällen har vi möte för Kirons skolstart på hans blivande skola, nån av oss måste dit! Spännande! 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...