måndag 11 februari 2013

Hos frisören idag= ny frisyr, 3-årskontroll och matlista v. 7

Hej på er! 
Idag var jag ner till Ia på salong Attityd Övre Storgatan, för en välbehövlig håruppdatering hos Ia! Blev klippning, färgning, slingor och piff helt enligt hennes idéer och jag är såå nöjd! =) Ia är bäst! 

Ok då, jag sätter väl in en galet ful och ofixad före-bild också så skillnaden syns mer. Blä för blekt toaljus! 
Before.

 After.
Nu behöver jag lära mig att fixa till denna frisyr snyggt själv också...Hur nu det ska gå, en hästsvans-tjej är typiskt jag det..Och behöver bättre grejer hemma för det också. 
 Dagen har bara rusat förbi. Jag har känt mig rätt slut och matt och haft lite magont på eftermiddagen, kanske tog på krafterna att promenera? M fixade middagen, lax och potatismos blev det (hade inte tillräckligt med potatis, inte hunnit köpa). Han var in med Tiril idag på BVC för hennes 3-årskoll, gick galant för lilla tösen, en del ord uttalar hon kanske lite konstigt men det tar sig nog. =) Hon väger 16 kg och är 98 cm lång. =) Inte konstigt jag tyckt att stl. 98 börjat verka litet.  

Här är veckans matsedel, i helgen åker vi på hotellweekend med Ia och Daniel fredag-söndag, ska bli så härligt! Måtte vi alla vara friska!!

2 kommentarer:

Catarina sa...

Du blev jättefin i håret! :-)

solokatt76 sa...

Jättefin frisyr du fick!! Härligt!
Kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...