tisdag 5 februari 2013

Gamla partybilder! Haha ja för 13 år sen...

...och några månader, september 1999, var jag och 3 nära vänner på Ibiza! Sista året i gymnasiet var det. Hittade den här gamla sidan; http://community.fortunecity.ws/rainbow/actionman/152/index.html vi la upp några bilder på (inscannade), från höst 1999 till vår 2000, från Ibiza-resa till olika festbilder (före Mattias, vi flingade då men var inte tillsammans än. ;))
Haha galet nostalgiskt, ja ung var man...;o) Roliga bilder!
Soo-Jin, Katrin, Lena och jag på Ibiza!

Utanför hotellet...Ibiza var jättefint och härligt, kanske inte direkt barnvänligt kvällstid. Vi bodde i San Antonio, kanske är annorlunda nu. ;)

En vinterkväll på hotell Kramm i Kramfors! Annelie, Katrin, jag, Lena och Marianne!

Moi blott 18,5 år. Ung och oskyldig?
Inatt har jag ledigt eftersom jag har skola imorgon (men nu verkar det ha blivit strul på jobbet med vikarie???), så jag och M sitter och ser på film på 6:an, "Devil".
M har varit hemma idag då han verkar fått nån släng av magsjuka igår kväll/ inatt, har inte blivit nåt mer idag tack och lov. Kan inte komma på nåt olämpligt han ätit heller (som inte vi andra ätit?)
Ja jag hoppas verkligen det löser sig på jobbet!! Bror kollade extra åt mig idag att nån var insatt på passet, så jag vet inte vad som kan ha strulat.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...