torsdag 14 februari 2013

Elite Hotell Knaust

Hej på er, hoppas ni haft en fin alla hjärtans dag! Själv har jag sovit ca 8.15 -12.30, upp och åt några smörgåsar och hoppade i bilen, försökte sova men gick inge bra. Satt på ett givande möte på habiliteringen i Sundsvall 14-16, hem igen, värmde lite mat i mikron och slängde i mig, och sen i säng igen. Sov 17.30-19.45, pussade ungarna godnatt och traskade strax till jobbet, och här är jag nu. Romantiskt va?
Men jag hoppas kompensera imorgon då vi åker till Elite Hotell Knaust i Sundsvall för 2 nätter. Bokade tillsammans med Ia och Daniel i början på januari så man har haft nåt att längta till.





Nu vet jag ju inte riktigt hur våra rum kommer att se ut, men dessa bilder har jag hittat på dessa sidor, här står också resenärers omdömen:

Längtar så, måtte inget oförutsett hindra oss!

1 kommentar:

Catarina sa...

Hoppas ni får en riktigt trevlig helg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...