fredag 18 januari 2013

Bebisfoton och lånade filmer.

Fy vad jag är trött idag...Klockan ringde 5.30, hela familjen strax uppe. Jag har inte haft sovmorgon på evigheter! 
Sen jag kommit hem har jag till och från sorterat bilder, vi ska framkalla /skriva ut några bilder att sätta i barnens små fotoalbum/ramar, de har skamligt få såna bilder utskrivna och när dottern börjar tro att bebisbilden som följde med silverfotoramen vid köpet är hon får man ju rätt dåligt samvete..:( 
Man blir lite lätt nostalgisk och bebissjuk av de gamla bilderna...!

Kiron 1 månad...

Tiril 3 dagar....

Kiron övervakar att allt går rätt till vid Tirils blöjbyte...snart precis 3 år sen. =)  Han var då yngre än Tiril är nu. 

Barnen ska i säng nu och sen blir det film och gott i soffan för oss vuxna, har lånat en hög filmer av bror, här har vi lite att välja på; 




Lutar åt "Paranormal Activity 4", för jag är mest sugen på "Snow White and the Huntsman", men den vill jag se när jag inte är så trött, och "Paranormal Activity 4" är näst efter den mest lockande. =)

I helgen väntar bilfix för M, förhoppningsvis nåt kul inte bestämt som belöning för Kiron (ögonlappen som funkat fint hittills), och på söndag är Kiron bjuden på 5-årskalas!
Ha en härlig fredagkväll!

1 kommentar:

solokatt76 sa...

Ja visst är det härligt att kolla igenom gamla bebisbilder! Eddie och jag brukar kolla tillsammans och oja oss åt hur söt han var!! =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...