tisdag 13 november 2012

Penicillinkur nr. 2, och H&M-beställning till maken!

Usch vad sömnen blev dålig inatt...Kiron var jättegrinig med halsont, och sov inte mycket. Kräktes inatt också. Det var M som tog det mesta "springet" men jag vaknade ju i princip varje gång... Så mot morgonsidan när de äntligen somnat lite djupare, så ringde klockan. Jag och skruttan klev upp för jobb och förskola. Hon verkar iallafall sovit bra trots allt.
 
Men jag överlevde passet, haha!
Sen har vi varit med Kiron till doktorn, och mycket riktigt var det streptokocker, så nu äter han sin andra penicillinkur på mindre än en månad. =( Stackars liten, nu får vi hoppas den tar ordentligt.
 
 
Hämtade ut ett litet H&M-paket, 2 plagg till maken. Beställde när de hade 50 % (förra helgen?).
Provat och de var jättesnygga på! =) Min fina karl.
 
 
 
 
 Såg på sidan då vi beställde också denna, haha den var ju inte riktigt i vår smak om man ska säga så...;o) Men men, smaken är som baken och man behöver ju inte följa alla trender som tur är! ;o) Jag är nog totalt lost men detta var inte snyggt.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...