torsdag 1 november 2012

Halloween igår, och dagen idag!

Medan jag jobbade kvällspass igår hade M och barnen Halloween-kul. =) Först med lite inspirerande mat....
Och sen gick de runt i några grannhus för Bus eller Godis! =)
Stor-hjärtat var en ödla (jag tror robot var för svår att göra för pappan, haha!)
Och skruttan var en katt!
De fick även själva besök av några monster, spöken, häxor och annat oknytt. Tur vi köpt hem godis!
Idag har jag jobbat morgonpass, sen har vi varit på möte på förskolan... Imorgon är jag ledig, har jobbhelg sen!
Jag har lagat Baconinlindad fläskfilé fylld med brie, med rödvinssås, ugnsrostade morötter och potatis till (gott!). Vi har duschat och nu är det dax för nattning! När barnen somnat ska vi se på "Thale", åh vad vi väntat länge på den nu!!!!
 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...